Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 28. mai 2017

Bokhelg - Yes!!!!

Å som jeg har hygget meg!


Jeg hadde fri på fredag, Musikermannen dro avgårde på torsdag, og jeg har hygget meg med det jeg liker.... BØKER!

Har fått låne av Wenche.

Tørst av Jo Nesbø, da gikk torsdag og litt av fredagen så var jeg ferdig.
Og denne boken likte jeg.
Jeg digget Snømannen til Jo Nesbø, det er min favoritt bok som han har skrevet.
Men denne Tørst, den var for meg, og jeg poengterer for meg LIKE BRA!
Den var en terningkast 6 ++++, den hadde alle sider som en krim skal innholde.
Jeg kan vel kanskje oppleve at Harry Hole begynner å bli litt "kjedelig" men egentlig så begynner han å bli en voksen etablert mann, men han  er ikke helt det allikevel.

Vel, i hvert fall, jeg likte som sagt heeeele boken, så bra skrevet.
Og den glei unna, side på side.
Satt i solsteiken og nøt hvert ett sekund.
Jeg kan ikke røpe for mye, men liker du krim, så les denne

Vel, helgen var ikke over, og jeg hadde flere bøker jeg kunne fortsette med.

Da tok jeg Pandora av Tom Kristensen
Det er jo slik når en hopper etter Wirkola!
Men den var bra, holdt spenning, og den var for meg lettlest, den gikk på fredagen.
Sola skinte, jeg satt ute og nøt dagen.
Jeg gir den en terningkast 5, det var ett så aktuelt tema om bioterror, svik og IS.
Gode karakterer, og en kan lett bygge på bok nr 2 på denne.







Nå leser jeg en Lucinda Riley, kommer tilbake med den!

Glad lesehelg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar