Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 7. mai 2017

Hverdag

Ja, den måtte jo komme.....Hverdagen.

Vi hadde så fin tur, og spist og drukket altfor mye.

Så da er det bare å komme i gang med hverdagen.

Dagen etter vi kom hjem var det salat og vann til middag.

Utover ettermiddagen ventet jeg på happy hour men den dukket aldri opp


Men det å bli ajour igjen.
Vaske tøy og føle at nå går alt så mye lettere.

Gooood følelse.

Ferie er ikke oppskrytt den er viktig.

Når jeg kom på jobb, så var det rar stemning, sure mennesker, frustrerte mennesker.
Phu tenkte jeg hva har jeg kommet tilbake til.
Første jobbedag var faktisk på fredag, så da gikk det veldig fort.

Og jeg la all den sure energien bare bort når jeg kom hjem.

Tok en happy hour så var dagen glemt.





Det er mest hverdager, og da er det smart og gjøre noe ut av de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar