Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 9. mai 2017

Sommer Atelie

Yes da er jeg i gang.

På søndag flyttet jeg ut i sommerAteliet.
Det er en lekestue, som jeg har malt lys innevendig som er bitteliten, og som jeg stooor koser meg i.

Når det er blitt varmt nok ute, flytter jeg dit, og lar maling og lerret være ute hele sommeren ( i ateliet altså ).
Så når jeg får ånden over meg, da går jeg ut dit og er kreativ.

Der kan jeg splashe rundt uten at det gjør noe.
Når det er pent vær da bruker jeg hele plenen og koser meg stort .

I år var det mye muselort og edderkoppen har hatt fest der ute, det så jeg.
Men med støvsuger og vask så ble det fint igjen.

Det å tusle ut med tekoppen i hånda, sette på "jannemusikken" og noen ganger bare sitte og titte på lerretet. Eller sitte og se på en fargesammensetning, da får en ro i sjela.

Så velkommen sommer jeg er klar !


 Kom gjerne med litt varmere vær også.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar