Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 17. juli 2016

Største gaven å bli MORMOR

Jeg har to voksne Smådamer som jeg kaller de. Men det er voksne jenter.

Det å være mamma til disse to flotte jentene har vært en sann glede.
En flott reise og jeg er så stolt av det de har fått til.
Kjære når de flyttet ut i store verden, så var jeg fornøyd med den jobben jeg har gjort.
De er reflekterte, morsomme, beslutsomme, sosiale fine jenter.

Nå har jeg sagt at det neste jeg ønsker meg er å bli mormor, og det mener jeg.
Å få lov å bli en hønekosemormor, det er jeg klar for.
Det er bare det at mine døtre er ikke klare.

Derfor så fikk jeg ett bilde av Adele i dag, og det stemmer jo veldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar