Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 22. juli 2016

Stranda

Jeg har ikke funnet meg noen strand å gå til!

Alltid elsket å ligge i hagen og fått noen soltråler på kroppen. MEN nå blir det rett og slett for varmt i hagen.
Jeg må til vannet, hvor det blåser litt, for jeg holder på å forgå.

Og nå har jeg altså funnet stranda på Fuglevik, Rygge. Det er nedenfor campingen og på fjell og i nærheten av ett stupebrett.
Det er utrolig LITE mennesker der, når jeg kommer morgenfrisk, så blir det flere etter hvert.
Men det har i hvert fall vært ordentlig deilig.

Har nå vært der hele 3 dager, hatt med bok og mat og i går var vi der helt til 1930 faktisk.

Jeg smører meg med faktor 100 så jeg blir ikke brent, men får en gyllen farge.
(bruker faktor 25 - men jeg må det for nå får jeg alderdomstegn leverflekker når jeg soler meg )

Deilige sommeren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar