Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 11. juli 2016

SOMMERFERIE - 31 blanke dager

Yes, da er det den tiden på året, hvor jeg har sommerferie!
Jeg gledet meg så jeg tok og avspaserte fredagen før ferien. Det sier jo litt, og da var været så flott, strålende sol, bad mamma på lunsj og vi satt i hagen og nøt solen hele dagen og ettermiddagen.

Det å ligge i hengekøya og vite at nå har jeg såååååå lenge fri, jeg blir bare lykkelig.
Og ikke bare det men jeg har INGEN planer. Den første tiden var det litt skummelt, for alle skal jo hit og dit når en prater sammen, og det og si: "INGEN PLANER", en får nærmest medlidende blikk.
Trenger ikke det for dette er jo også ett valg.
Jeg vil gjøre som humla suse .....

Har samlet bøker, og har 14 bøker jeg skal igjennom.
Har Storytel, så når jeg er ute og går plugger jeg inn og går tur med bok i øret, deilig.
Noen ganger vil jeg bare være tilstede på turen, og titte på maur og naturen, alt til sin tid og ikke minst sinns stemning.

Men hva gjør en da, når planene er tomme, jo en kjenner på det å være til.
Det å tenke oppløftende positive tanker.
Og jeg gleder meg faktisk, så når noen spør skal vi det da og da, da knurrer det litt i magen, for jeg ville ikke bli slukt av det og skulle måtte burde!
Jeg vil ha Janne tid og få Janne energi.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar