Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 17. juli 2016

Brittamor - verdens beste Dame og Venninne

Jeg er så heldig å ha verdens beste venninne.

Brittamor har jeg kjent en stund nå, og det har vært hen hærlig reise.
Hun jobbet sammen med søsteren min for mange år siden, vi lurer på om det er 13-14 år, men litt usikker.
Jeg har blitt kjent med verdens beste Dame!
Reflektert, super smart, ønsker alle vel, kloke råd, klok dame, leken, ser bare muligheter.

Brittamor var henne jeg var Bridesmaid for, og som har vært min saltstøtte når ting er vanskelig.
Du kan alltid snakke med Britta og du får så gode råd.
Hun er ingen besserwisser, ikke nedlatende, ikke driter ut, ikke stikker, hun er bare reflektert og snill.

Jeg er så utrolig glad for å ha Britta i mitt liv, hadde jeg kunnet hadde jeg vel skrevet en sang, bare for å fortelle hvor mye du betyr for meg Britta.

You are one of a kind......


Britta skal flytte nå, og dermed gir hun bort planter fra hagen sin, fordi huset skal rives og det skal settes opp 4 hus på tomten.

Her er syrran og Britta i action:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar