Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 14. juli 2016

MorningBird

Jadda ferie og en er lys våken.

Til vanlig våkner jeg 05.15 hver morgen, noen dager med klokke andre dager så er jeg våken før den ringer.
MEN i ferien så ønsker jo å sove litt lengere.
Nå har jeg hatt fri i en uke allerede og jeg er jo fremdeles MorningBird, men det begynner å hjelpe.

Før 05.15 - Nå 06.35 - jeg klarer faktisk å ligge og tenke og bare slappe av, så jeg har ikke stått opp før 8ish 8.30, men da klør det etter å stå opp.

MorningBird er egentlig veldig godt, en får gjort mye før andre står opp.
Eksempel , plukke snegler, henge ut tøy, luke , rydde huset eller lese bok.
Jeg venter med å gjøre bråketing, en skal ha respekt for de som ønsker å sove lenge.

Jeg har derfor regnet ut at når jeg er ferdig med ferien, så kanskje jeg sover til 11ish!

Glad Torsdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar