Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 13. juli 2016

Sommer Sosial

Jeg har ferie og jeg har bestemt at jeg skal være sommer sosial.

Det har jeg jammen til meg vært.
Jeg har hatt hyggelige jente kvelder med gode samtaler, masse latter og hærlig selskap.
Blir så lykkelig av det ! 

Jeg har hatt masse besøk, og jeg digger det.
Champis, hvitvin har blitt konsumert , og vi har hatt det så trivelig.

Sidsel, Mamma, Line, Adele og Camilla, kjæreste kveld og Tonemor.
Jeg har hygget meg stort, servert enkelt men det er selskapet som teller.

Det har vært mega hyggelig.
Idag er første kvelden alene og da var det atelie som gjaldt.
Jeg har begynt på ett bilde "statement" absolutt ikke ferdig, men en god begynnelse.

Jeg har trenet vekter Idag, gått tur, mitt motto er bevegelse og det går fint.

Fy søren, for en flott sommer !!!!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar