Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 26. desember 2011

Mitt Undulathjerte har banket :-)

Jeg har hatt undulat i mange år.
Helt siden jeg flyttet for meg selv, arvet jeg Charlie,Chaplin, Tab og Tiki, så ble det Sofius i 11 år, og Knøttet i 4 år. Jeg har vært uten fugl i over 3 år nesten fire, men så gikk jeg forbi en dyrebutikk og da hørte jeg en undulat kvitre, jeg måtte bare inn og "se". Men da banket mitt undulathjerte, og Dermed var det gjort !!!!
Funcky Laban
Er hun ikke skjønn :-) Jeg kjøpte den 21 desember. Til Janne fra Janne. Det er en liten baby faktisk.
Født i uke 44 men hun er så nydelig, har tøffe farger, grønn, blå og gul. Akkurat som en laban.
Siden jeg bor sammen med en musiker ble det altså Funcky Laban...
Hun er allerede ute og flyr, og skal nok bli den flotte kosepippen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar