Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 31. desember 2011

RYDDE OPP......

Jeg har brukt romjula til å rydde.
Og det føles så godt, jeg blir lettet faktisk. Nå får jeg oversikt igjen, og det ser bra ut også, kan det bli  bedre!
Mine skap er nå systematisk ryddige og etter farge akkurat slik jeg liker det.

Igår brukte jeg hele dagen på å rydde bort jula. Jeg brukte over 6 timer....
Men nu er det ryddig og fargen er nå turkis.
Maleriene er turkise, gardiner og stæsj er turkis.
Turkis er en avslappende farge. Turkis har mye kreativ energi.
Turkis fremmer en følelse av ro. Og den øker skaperkraften og komplementærfargen er rødt! (fra boka fargenes fovandlende kraft )
Så nå har jeg bare muligheter, til å utnytte min kreativitet til det fulle


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar