Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 16. desember 2011

Lucia konsert

Jeg startet i damekoret KorAll i Larkollen i høst.
En tradisjon er at vi holder konsert 13 desember.
Dette gjorde vi også iår, og da var etterspørselen så stor at vi faktisk hadde to forestillinger. Det var ca 260 solgte billetter, noe som var utrolig gøy.
Lakk barna kom og sang. Og det ble bare en helt perfekt ramme.

Siden jeg er helt ny i dette, var nervene der, men kirken var mørk, det var bare levende lys.
Vi sang så vakkert og det var en utrolig flott opplevelse.
Vi er 49 glade damer, som har masse glød, glede og ENERGI.

Tusen takk for at jeg får være en del av dette. Det gleder meg stort :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar