Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 18. desember 2011

Julebrev til deg.....

Ho ho ho!
Ja nå er det tid for ett lite julebrev fra meg.
2011 har ikke akkurat vært mitt lykkeår, "jeg fikk meg en midt i selvbildet", men jeg har reist meg igjen.
Med god støtte og coach, har jeg bygget meg selv opp, til å se alle muligheter i livet!

Slik føler jeg meg nå:
Glad over at jeg er akkurat der og den, jeg er.....

I Mai så dro LP og jeg til Hellas, og vi var ikke akkurat heldig med været, det haglet 17 mai, iskald i en uke, og med senger som om vi lå på betong, så var det faktisk en tøff uke. Jeg leste 5 bøker, og LP hørte på musikk. Vi frøs og drakk og frøs, men ferie er jo å gjøre andre ting....


I sommer var jeg forlover til Mette, hun giftet seg med Ketil, og det var en stor ære for meg. Jeg holdt tale for henne, og jeg gjorde alle forloverplikter med den største glede. Det var en utrolig opplevelse som jeg vil huske for alltid.


Så dro jeg på sommerskole i Holbæk, på kunstnerhøjskole, og det var lærerrikt.
Jeg kjørte ned 7 timer forbi København og til Holbæk, jeg gikk på skole i 14 dager og malte så mye jeg kunne. Jeg bestemte meg for å prøve alt jeg aldri har gjort før, og fikk masse flottte resultater, som jeg er så utrolig stolt over.
Det var 70 mennesker på kurset, og en lærer som var utrolig flink, jeg fikk en venninne for livet, Marianne, som gjorde oppholdet 100 %, vi lo og hadde det utrolig gøy sammen.
Det morsomste var vel når hun fortalte at trærne i Danmark er blå, hehe, jeg gikk på :-)


Adele og Camilla har flyttet ut og er studenter i Oslo, de bor på Majorstua, Kirkeveien faktisk, og der bor de i kollektiv isammen med 3 gutter. det fungerer topp ifølge de, og det er jo det viktigste.
De studerer på idrettshøyskolen, tar forskjellige fag og går i forskjellige klasser.
De er i Rygge i ferier, og da jobber de i kassa på Coop, Rygge storsenter, pengene strømmer da inn igjen.
De skal gå på skole i 3 år i Oslo, så får vi se hva resten bringer :-)


Høsten så regnet det endel, og desverre var vi en av de uheldige som fikk vann i kjelleren.
Men med forsikringsselskapet, så fikk vi stor hjelp. Vi "tørket" opp rommene, brøt og parkett.
Lagt ny parkett, malt vegger, og nå lagt fliser, så nå ser det flott ut igjen.
Vi har pusset opp badet, og bygd ut verandaen, malt veranda og det skjer stadig ting i huset.



Ellers har jeg møtt mange nye spennende mennesker, som jeg vet jeg kommer til å omgåes med mer.
De gir meg energi, og er genuint interessert i andre.
Takk for at jeg har møtt dere Gry, Eirik, Hilde, BjørnFinngar, Runa, Ellen, Marianne, Hedda, Kristin.

Lp og jeg har gått Salsa med Wenche og Bengt, vi har dratt på tur med Magic Pie og det er en ny kultur for meg, Janne groopie, tja hvorfor ikke.

Jeg har tro på 2012, det blir mitt år!!!!!
GLÆDER MEG allerede.
Riktig riktig GLAD JUL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar