Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 15. desember 2011

Bambi på Isen ...... Isen vant

Jeg var og sang i kirken på søndag, og det siste presten sa når vi gikk ut av kirken. "Gå forsiktig for det er speilblankt ute".
Og gjett om det var, jeg deiset i bakken, ganske så grasiøst synes jeg selv når jeg ser det fra utsiden.
Dame i rød kåpe som sier splæsj pang i bakken.

Jeg falt på hoften, på skulderen, smalt bakhodet nedi og øret ned så jeg fikk fullt av vann i det.
Det eneste en tenker når en faller slik er å komme seg opp så ingen skal se en.... erre mulig!

Vel, jeg sier til samboeren, det gikk bra.... Dagen etter våknet jeg med knall kul i bakhodet, det suset i hodet og knaket i øret hver gang jeg svelger. Og når jeg skulle gå ,så var det vel ikke akkurat det en sier lett på foten.
Når jeg satt meg foran dataen på jobb, så skar det smerte rundt øyet. Og da tenker en jo bare, jaja dette går nok fort over.

Mørbanket kalles det, og gjett om jeg har kropp!!!!

Susingen i hodet, og smerten ved øyet er der enda, nå tar jeg det med ro.
Skjønner at det er noe som ikke stemmer.

Må på en måte vente til "dette" er over

Konklusjon: Isen vant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar