Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 4. mars 2017

Innspurt på Manus

Juhu gjett hva jeg kommer til å gjøre denne helgen ?

Jo manus flikking.

Jeg har nå fått tilbakemelding fra mine pilotlesere, heldige meg.

Og jeg har en del å jobbe med ja.

Fint det, barn er jo så ærlige, og jeg trenger slike tilbakemeldinger.
Det gir meg bare så mye energi.

Jeg blir lykkelig når jeg får høre:

tiss og bæsj slår an.
eller "mamma kan vi ikke lese ett kapitel til" da blir jeg lykkelig.

Eller Martin 6 år.
Det er litt skummelt, og veldig skummelt.
Hæææærlig.

Jeg har skrevet og lest storyen så mange ganger, at jeg ser ikke verken feil eller mangler.
Har liksom gått helt blind rett og slett.

Lot den ligge i 3 dager før jeg tok en gjennomgang av skrivefeil, for du ser det ikke.
Og det var fint.
Men slik som setningsoppbygging det ser jeg ikke.

Så ikveld blir det sent ja.

Sender inn i morgen!!!!

Hilsen Forfatterinnen

Fant en kjærlighet i skapet juhu lørdagslykke rett og slett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar