Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 18. mars 2017

NY BOK

Hold deg fast......


Jadda, har ikke fått den første boken tilbake fra skolen, så er jeg i gang.


NY BOK!!!!


Mine pilotlesere har inspirert meg til å fortsette.

Så nå er jeg i gang, skisse.

Nå skal jeg lage en skisse!
Har den allerede i hodet, men godt å få den ned på papiret, og jobbe strukturert.

De gale har det godt.


Men som jeg har skrevet, for å begynne å skrive så må jeg "VARME OPP"

Da skriver jeg ei lita fortelling, eller ett dikt.
Det varmer opp hodet, og da er det lov å skrive det mest crazy du kan tenke deg.



Dagens dikt:


ALLE HAR NOE Å SI

ALLE VIL BLI SETT

ALLE HAR EN STEMME

ALLE HAR SIN RETT

Glad lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar