Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 19. mars 2017

Musikerfrua

Atter en helg som snart er over.

Musikeren forsvant på fredagen, har en spillejobb i dag . Og er nok hjemme rundt 20.00 på en søndagskveld. Da er det ikke mye igjen av helgen!!!

Det jeg har brukt helgen til er besøk av smådamene på freddan. Kjempehyggelig.
Lørdag var det hos ho mor og fikk vasket vinduer. Deilig å møte våren med blanke fine vinduer.




Søndagen hadde jeg ånden over meg, og har vasket, ryddet, støvesugd hele huset.
Skiftet på senger og vasket tøy, strøket, og ryddet bort.
Deilig følelse når en blir ajour.

Nå er det skribletimen.
Da gjør jeg noen øvelser, nemlig å skrive vilt og hemningsløst.
Dvs ingen ting er forbudt, jeg kan skrive det jeg vil.

Liker å begynne med dikt, så småfortelling, så novelle.
Og vips så er jeg over på boka.



Surt ute i dag, når jeg gikk en tur, men det snør ikke, det er bra!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar