Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 7. mars 2017

Smådamene mine fyller år

6 Mars ble mine smådamer 27 år, hujja.

De er voksne og bor ikke her, men det er moro å høre at de elsker bursdager.

I helgen hadde de party med masse venner.
De fikk masse gaver ( noe de elsker ) og masse oppmerksomhet ( noe de elsker)

Bursdagen bestod av jobb, ekstra jobb, håndballtrening og middag på tribunen mellom jobb 2 og trening.

Jeg fikk snakket med de rund 22.30 på vei hjem, lite strøm måtte snakke fort ( ler meg i hjel).
Så kommer det da vet du : Hadde det ikke vært for meg, så hadde dere ikke vært her!
Der fikk de liksom.....

Neida, det blir slik.
De lever sitt liv, og slik skal det være.

Vi har satt en helg hvor vi skal ha skikkelig Girls week-end med favoritt mat, favoritt kake, og digg.
Film og skravling, helt normalt for Haslegirlsene ( det inkluderer unge meg også )

Og som min kloke storesøster sier, det er de ( altså barna) som blir eldre. Vi står stille!
Jadda!!!

Glad i dere
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar