Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 26. mars 2017

Bokprosjekt

Uken som har gått har vært litt nervepirrende.

Vi elever skulle få tilbakemelding fra innsendt manus, og jeg har nesten prøvd å fortrenge hele greia, men altså på tirsdagen så kom "DOMMEN".

Det er rektor og to elever som gir deg tilbakemelding på ditt innsendte manus!
Blodpumpa gikk litt det må jeg bare innrømme.

Først når jeg så mailen så tenkte jeg "skal bare spise litt først" men må bare innrømme at det ble suppe og lesing.

Fikk så flotte tilbakemeldinger, at jeg "svevde på ei lita sky" ( igjen).

De har så nailet, og de tilbakemeldingene jeg fikk stemte så perfekt.
Akkurat det som jeg forventet.
Får skryt for fremdrift, og gode hendelser. Får innspill på karakteren min Petter Struts, at det passer for barn mellom 4-6 akkurat det jeg hadde bestemt.

Jeg er så fornøyd.

Nå er det å kna videre med de tilbakemeldingene jeg har fått.
Lage en fremdriftsplan, og sende til forlag.
Så får vi se.....

Jeg er i hvert fall megastolt, at jeg har fått ferdig ett manus hvor jeg får god respons fra pilotlesere, skolen , elever og rektor.
Da har jeg utført mitt mål nr 1


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar