Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 5. mars 2017

Monstret på skulderen

Jadda, helt etter mønstret.

I dag kom monstret på skulderen. Hun som forteller deg at du ikke kan en dritt.

Når du skal sisteflikke på manuset, så begynner hun, forteller at setningsoppbygningen er elendig, historien er elendig og ikke NOE som er bra!

Hva gjør jeg da......

Jodda, jeg setter på dansemusikk, du vet den musikken som sier : JEG GIR FAEN.
Så tar jeg meg en dans til jeg blir varm.
Henter tekoppen, børster monstret av skulderen og tenker story!

Ferdig snakket, jeg skal sende inn hva enn den drittkjerring av ett monster sier.
Jeg skal få tilbakemelding og så skal jeg rette og begynne å sende til forlag.

Dette prosjektet skal jeg fullføre, og ikke bare det men det har gitt meg så mye energi til å ville fortsette. Jeg har storyer i hjernebarken som bare ligger der og venter på å slippe ut.

Jeg har alltid sagt at jeg skal skrive bøker. Nå har jeg fått redskapen til å få det til, og da skal jeg søtten til meg gjøre det.

 Her er han : STRUTS PÅ VILLE VEIER
Maleriet malte jeg for over 2,5 år siden.
Da ble Petter Struts til, og det er faktisk en serie på 3 bøker.
Jeg har nå skrevet bok nr 2. Har bok nr 1 og 3 i hodet .
Satt ned synopsis på de, og er klar når jeg får denne igjennom til å skrive mer.

Sånn da fikk jeg det ut ( i dag også)

Glad Søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar