Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 12. mars 2017

Musikerfrua på en lørdagskveld

Jeg liker kvelder når en ikke har planer.

Da en kan gjøre akkurat som en vil.

Jeg har en del slike kvelder, og det å bunkre opp med interiørblader, en deilig kopp med te.
Da er livet helt komplett.

Så har jeg alltid noe skriverier jeg kan jobbe med.
Nå har jeg to manus som jeg skal være sensor på.
Har lest de to ganger, og jeg får ikke tenning, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gi tilbakemelding uten å såre!
Det er to manus helt forskjellige, men de er langtekkelig og jeg er fryktelig usikker på hvilken aldersgruppe de egentlig er for.
Vi har lært på forfatterskolen å bruke Sandwich metoden.
Det betyr :
Noe positivt
Noe konstruktivt  - kan rettes på
Noe positivt

La meg si det slik, jeg har mye pålegg, men lite brødskiver.
Det er ikke lett altså

Hva gjør en da, skal jo være ærlig men skal ikke såre.....
mmmm på grubleren.

Om det var jeg som ventet på tilbakemelding så vil jo jeg at de er ærlige.

tenker......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar