Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

Bursdags Dama.... thats me

Beste dagen av alle dager er faktisk bursdager....


Jeg har oppdratt mine døtre til å synes denne dagen er den beste av alle dager.
De har bursdag samme dag, men jeg opplever at de føler det er deres dag!!
 
I år hadde jeg bursdag nesten 3 dager til ende.
Først var det smådamene en dag, så var det ut og spise middag med mamma, svigers, Lp og meg.
Koselig å bli spandert middag på , tusen takk mamma.
Så hadde jeg en dame fredag- hyggelig å samle mennesker som gir meg energi
 
Og ikke bare det, men nå er jeg altså nærmere 60 enn jeg er 50 hæææærlig, tenk hva det innebærer!
 
Nå kan jeg snart gjør akkurat det jeg vil, si akkurat det jeg vil si, og ha det gøy hver eneste dag.
Gleder meg til fortsettelsen.....
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar