Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

Sommerkonsert - KORALL

Mitt motto er " Janne gjør ting hun ikke kan!"

Så derfor er jeg med i kor.
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg sikkert, som Pippi sier.
Jeg storkoser meg!
Jeg blir utfordret, jeg må pugge, jeg må gjøre moves, jeg tilhører ett fellesskap.
Og det er hyggelig.

Noen ganger er jeg så sliten etter jobb, men når jeg først kommer på kor, ja da er alle sorger borte, og jeg føler at jeg lever.

Tror ikke jeg har noen mega stemme, men en lærer seg å lytte, gli inn i stemmen sin.
Jeg er en mezzo, og trives med det. Nå har jeg sunget noen 3dje stemmer , når vi har 4 stemt.
Jeg må heller gå ned en opp nå, stemmen forandrer seg også med alderen.

Men vi hadde konsert og det gikk så fint.

Er så stolt av å være en del av denne gjengen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar