Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

Skippertakgartneren slår til igjen

Min store hobby er å være skippertakgartner.
Det fine med å være skippertakgartner, er at det synes når du er det, om du skjønner hva jeg mener!
Disse skippertakene, gjør at alt blir så fint, vips så er et grodd igjen og visps så er det fint igjen.
Digger det!

MEN jeg har jo en krig med rådyr, de er så tamme her i hagen, og spiser ALT jeg har dessverre, og da er det fort gjort at motivasjonen blir borte, de spiser det allikevel.
Heldigvis er jeg en sta faen, og dermed så har vi krig.

Nå er stillingen Janne - Rådyr  2-1.

Jeg har gjort noen grep om gjør at de får rett og slett ikke tak i det jeg sår og planter ut.
Digger det altså




Alt er i høyden, og da får de ikke tak i blomstene mine. Eller så har jeg sperret noe foran blomstene.
Ikke alt ser like fint ut, men jeg får i hvert fall gleden av litt planter.

Siste jeg har gjort nå er å så solsikke.
De har jeg nå i hermetikkbokser, så håper jeg de blir store og sterke før jeg planter de i ett bed, så kanskje og jeg sier kanskje jeg får beholde de.

Vi får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar