Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

HJÆLP - tv fri sommer

Tenk så mye tid vi tilbringer foran den kassen - tven!

Musikermannen og jeg har så mye annet vi har lyst å gjøre, men så faller vi ned foran tven og der blir vi sittende.

Nå er vi blitt enige at vi skal kutte ut i sommer. tv fri- hærlig.

I dag kjenner jeg at jeg har litt abstinenser rett og slett.
Er jo vant å zappe på en søndag, og plutselig så har jeg så mye tid og får gjort akkurat det jeg hadde på planen, deilig.

Jeg vet at tven kommer på når vm fotball begynner og det er greit.
Vi er voksne og kan bestemme selv.
Men det er så deilig at tven ikke må på.

Nå nyter jeg spotify - hørt på lydbok - gått tur.
Sett litt i huset mitt og ser at jammen til meg er det ikke litt av hvert jeg kan gjøre!
Nå har jeg jo tid, smiler.

Godt en kan utfordre seg selv, digger det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar