Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

Farger til folket

Elsker dette uttrykket #Fargertilfolket.
Jeg er en typisk fargertilfolket person. Jeg elsker farger, farger gir meg masse energi.
Og jeg opplever selv at jeg har god fargeforståelse.
Jeg er ikke redd for å leke med farger.

Det jeg klarer dårlig er slike jordfarger - hvit-beige- grå i grå eller brun/beige. De fargene gir meg ingen energi, og jeg skjønner de bare ikke.
Unge mennesker liker slike farger, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med slike farger.
Det blir slik som om du møbelerer en stue med de fargene så for meg ser det ut som utstilling.
Eller katalog stue som jeg kaller det.
Jeg må ha litt gladfarger, litt moro, og litt halvgæli da blir jeg lykkelig.

Min gang har en rød fond vegg.
Stuen min har mye turkis i seg, eller dæsj med farger her og der.
Mitt kjøkken er i koboltblått.
Min bil er knæsj Orange -
For meg består farge av god energi.

Elsker å gi farger til folket.

Tok på meg en kjole i går.

Farger til folket - sier ikke mer!
Og ja jeg gikk slik hele dagen !!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar