Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. juni 2018

Damekveld

Fredagkveld og damebesøk kan en bedre ha det!

Jeg bad noen damer en fredag, og vi ble 5 stykker, 2 meldte avbud, men slik er det.

Jeg fant oppskrift på Trines matblogg - KyllingWok med casewnøtter (skikkelig godt, beste woken jeg har spist på lenge ).
Så er jeg så heldig at jeg har verdens beste kokk, musikermannen min er kjempeflink på kjøkkenet.
Og han lagde middagen for meg.

Så når damene kom, kunne jeg være vertinne fullt ut!

Og en annen ting, jeg dro på polet, og spurte damen der.
Jeg skal ha bobler og jordbær som velkomst, og kyllingwok til dessert og hun anbefalte, de beste drikkene du kan tenke deg.
Det første hun sa jordbær 5 stk da trenger du en flaske... hun så på ansiktet mitt, eller 2-3, jeg smilte. Likte henne bare bedre og bedre!
Så foreslo hun en rosevin til wok, jeg var skeptisk - dette er rødvindamer, men jeg kjøpte det hun sa.
Og en chablis om noen ville ha hvitvin.
DET ble så vellykket med drikken - boblene var kjempegode sødme, og flaskene gled ned.
Rosevinen var perfekt til maten.
Blir så lykkelig når alt lik stemmer.

Desserten er den ene jeg kan, smiler. Brownies, jordbær og italiensk vaniljeis. Med Baileys til de som ønsker det.
Den slår alltid an.

Veldig hyggelig kveld, den siste gikk kl 2 på natten .





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar