Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 5. august 2017

Regnvær = bok :-)

Jaaaaaaaaaaaaaaa i dag kom regnet, og jeg fikk lest ferdig 12 bok , happy face....

Jeg var litt usikker på denne boken, når jeg leste om den i butikken så la jeg den fra meg to ganger.
Da pleier det ikke å bli en vellykket bok, men den overrasket positivt!

Vanessa Diffenbaug har skrevet Blomstenes hemmelige språk og den likte jeg kjempegodt.

Denne boken altså min 12 feriebok het: VI BA ALDRI OM VINGER


Det er en godt skrevet bok, som tok den rett inn i en familie som kanskje aldri har fungert.
Men alle har prøvd etter beste evne. Letty har dukket under og latt moren ta ansvar og hun har bare svevet ved siden av og ikke tatt ansvar for sine barn.
Men så endret det seg når foreldrene flyttet fra henne, da måtte hun.
Og hun ble en mor! noe hun aldri egentlig hadde vært.
Det løste seg for hele familien, og takket være mammaens innsats gikk det bare en vei oppover.
Så skjer det dramatiske guttungen gjør ett dumt valg......
Det var en fin bok og det er en god terningkast 4 + kunne nok krøpet opp til en 5 men tror 4+ er riktigst for meg.
Glad bok



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar