Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 5. august 2017

DikterDama

Vi har alle våre ting, da tenker jeg på sider vi ikke så ofte viser.

De indre, de som bare er mine.

Jeg liker å skrive dikt, har alltid gjort det, og finner gamle bøker, hvor det er mange dype fine dikt med mange "store tanker".

Er det ikke slik, at vi alle har noen ting som vi rett og slett bare gjør!

For meg er det dikt:

Nå har jeg altså en liten samling som jeg har skrevet fra januar til nå - 19 stykker som bare ligger der og venter på meg, og som gir meg en slik god følelse.

La meg dele ett lite dikt:

I DET STORE LAND

Meg ære være

leke i det store land.

Du vær den sære

det går faktisk ikke an.

Jeg vil noe mer

som du ikke kan forstå
 
Deg være ære, som en beriket mann



                                                                                  DikterDama

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar