Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. august 2017

Bøker -

Nå er jeg tom for bøker.
Var på biblioteket og lånte 3 bøker før helgen, av Helga Flatland skal fortelle om de siden.

Men denne uken har jeg hørt lydbok men jeg har vært på helsestudio og gått tur.

Enken av Fiona Barton.
Først så var jeg iferd med å bare slå den av.
Men så ble jeg hektet.
Fin bok, bra story.
Den handlet om den perfekte konen som var i hans grep, som stod ved hans side når det blåste.
Men som gjorde det forferdelig..... men alt kommer frem.
Kanskje en tanke trist også.
Terningskast 4

Nå hører jeg en ny Vigdis Hjorth Arv og Miljø. Forfatteren leser sin egen bok.
Har dårlig erfraring med det, men hun leser greit.
Dette er en typisk disfunksjonell familie og alle dette med å svøpe under teppet.
Jeg er på begynnelsen men den er grei.


Så har jeg akkurat begynt å lese :
Det handler ikke om å overleve
Det handler om å leve av Elisabeth Holt
Tror dette er en fin refleksjonsbok og til ettertanke. Ønsker å lese en slik nå om dagen!
Elsker å lese bøker, da opplever jeg at jeg LEVER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar