Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 4. august 2017

Bøker i ferien

Ja siste dag av ferien og jeg holder på med den siste innkjøpte boken også.
Det ble 12 bøker i ferien, akkurat passe om du spør meg!

Jeg hygger meg med bøker, og jeg liker å lese, slik er det bare. Alt rundt meg kan suse, hører ikke radio eller tv, er bare i boken der og da. Ikke sikkert at de rundt meg synes det er like greit bestandig, men jeg har ikke fått store protester i hvert fall.

De siste bøkene var også slike feel good bøker, og det er har vært helt perfekt sommerlektyre

Jeg har lest alle hennes bøker, og vet at det alltid tar en ending man ikke venter, det skjedde her også. Helt grei bok, men ikke den beste jeg har lest - terningkast 3

Denne forfatteren har jeg forelsket meg i! Såååå fin, blir bare bedre og bedre.
Vet aldri hvor mye jeg kan skrive uten at jeg røper alt lissom, men jeg likte fortellingen, like oppbygningen og veldig godt slutten. Den passer og huset passer. Noe kan være for godt til å være sant, men det er jo en bok så jeg digget alt. Terningkast 5.
Glad bok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar