Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 26. august 2017

Malerikveld

I går måtte jeg bare ut og få ut litt.

Deilige farger, og kanskje litt likt det jeg har laget før, men det føltes riktig uansett.

Jeg har to malerier som jeg ikke er fornøyde med og som jeg fremdeles ikke føler er ferdig, men jeg er på vei, og det er bra.

Bilde 1 er ferdig, bilde 2 not og bilde 3 not.

Det er en prosess, noen ganger ødelegger jeg maleriet selv, jeg overmaler, eller undermaler ( fint ord, aldri brukt det før) dvs jeg er ikke ferdig med det men har sett meg blind på det, og finner ikke ut hvordan jeg vil ha det, men vet at det ikke er ferdig. ( kort fortalt, smiler )

Liker spesielt denne bakgrunn, smiler
Dette har jeg overjobbet med
Dette har ikke harmonien jeg er ute etter, legge bort ta frem igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar