Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 13. august 2017

Full ladet

Mandag begynte jeg med friskt mot på jobb igjen.
Klokken ringte 05.15, og det var helt greit!

Min biltur til jobb på 45-50 min var også helt greit.

Så er det selvsagt det første som møter deg ny innlogging, jeg må bare smile.
For da må en faktisk begynne å tenke. Har vi fått skriv på at det skulle skje en endring.
Hva i H...... gjør jeg. Men etter å ha summet meg litt, så var det selvforklarende og jeg fikk logget meg inn

Så er det å komme seg på kontoret.

Med god energi slår du på dataen. Passord?!
Siden jeg kjenner meg selv meget godt, så la jeg passordet under tastaturet fordi jeg visste at jeg kom til å glemme det.
Men etter 3 forsøk så låste selvsagt hele maskinen.
Jeg måtte ringe til support. Hun lo og hjalp meg inn.

Så er det å se haugen med uleste mail.

Og det er da en kjenner på seg TEKOPP. Jeg går til pauserommet og ordner det.
Og da går det iett etter det.

Morgenmøter, oppdateringer, hilse på og lytte på hva folk har gjort i ferien.
Vips så er første uke over, og jeg kjenner på meg  - fiiiin uke.

Deilig å være tilbake, og ikke minst fordi en føler seg "full ladet"

Glad Høst




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar