Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. august 2017

Ler meg skakk - YogaDama

Janne gjør ting hun ikke kan!!!!

Jeg tenkte at for å finne roen så ville sikkert Yoga passe for meg.
Jeg har tatt noen timer men jeg synes det blir litt for stille og litt for kjedelig.
Så jeg ser mer på klokka enn å være der og da!

Derfor så har jeg grublet litt og tenkt :
Det har jeg ikke gjort så mye så det kan jeg sikkert.

Jeg har lest meg "opp" på Yoga.
Og tenkte det er bare å komme i gang.
Fant fin yoga musikk på Spotify, og fant ett magasin som hadde greie øvelser som det bare var å gå i gang med.

Første øvelse: Savasana - Hvilende gudinne. Gjorde faktisk noe med pusten og kroppen min.
Dermed gjennomførte jeg ett 45 min opplegg, som jeg likte.
Jeg tenkte at dette går vel rett til månen men neida, jeg hadde en indre ro når jeg var ferdig.

Øvelsen jeg fikk den beste latteren av var Halasana - Plogen.
Det var ikke mye grasiøst men jeg klarte den "nesten" ( mye igjen men nesten hørtes bra ut! )

Så nå er jeg i gang ..... Yoga 3 ganger i uken i min egen stue - opplegg 45 minutter, og det har jeg tid til.

 Leser - memorerer og utfører
 Denne skal bli spennende når jeg får til
Navasana - Båten . Snart er bena strake, tærne strake - snart snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar