Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 27. juli 2017

Stille time

Nå i ferien så har vi prøvd å ha en stille time på ettermiddagen.

Lp ligger i hengekøyen og jeg sitter i sofaen og leser eller dormer.

Men vår unge nabo BRÅKER.
Når han kommer hjem kl 16.00 spiser han også begynner han med ett eller annet som støyer.
Det er da vi har inntatt vår stille time, men han har selvsagt ikke skjønt det, og bråker som verst.

Ene dagen var det gressklipper i 2 timer, og etterpå kantklipper.
Jeg prøvde å ikke klikke - klarte det .....

Så i går da kom en kamerat med en stor sag, og stod og kappet for å gjøre ferdig verandaen, og jeg vet det er ikke lov å klage men herre min så irriterende.

Nå har vi funnet ut noe smart.

Øreklokker og musikk høyt, blir ikke akkurat den "Stille timen" men vi får i hvert fall vært i vår egen boble!

Nabofred er viktig, høy takhøyde er viktig.

Glad torsdag







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar