Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 18. juli 2017

Retro på Ringebu

Altså, vi har vært 3 dager på Ringebu hos min store syrran og mannen.

Og de har den flotteste hytten du kan tenke deg, det var så "hytte" der.
Jeg elsket den!

For det første, den ble bygget i 1974 av foreldrene til mannen til min store syrra.
Og alt er i takt, det er retro service, det er retro farger Orange og brunt, og det er hyggelig hyttestil.

Bente og Geir har oppgradert litt, men de ønsker å holde hyttestilen og av respekt til foreldrene har de ikke lyst å endre så mye.

Og hytten har sjel, helt klart, den var så velholdt, den var så fin!

Jeg er og ble kjempebetatt.
Vi har hygget oss, gått turer til fjells vi har spist og spilt spill - Geni, morsomt.

Verdens flotteste retro hytte, digget den
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar