Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 6. juli 2017

IkeaDamene på Sommertur !!!!!

Dessverre er det bare å innse at vi er voksne!!!!! og har egentlig ikke behov for noen ting!!!!!

Det er så utrolig surt, vi vil jo så gjerne shoppe.

Men altså IkeaDamene på tur da er det snakk om tradisjoner.

Vi har alle 3 jobbet sammen, nå gjør vi ikke det lengere, men vi henger sammen og båndet er at vi digger IKEA.

Vi dro avgårde etter jobb og var ved godt mot.
Vi går alltid mot restauranten, og kjøper middag, så får vi tid til å skravle masse
Denne gangen satt vi bare i 2,5 time det er mye skravling, men det fine er at vi blir helt oppdatert.
Digger det.

Vi skulle gå runden i andre etasje, og vi må bare innrømme, de har pusset opp siden sist, vi ble litt satt ut, alt var på stell, og vi har ikke fått dette med oss.
Det var blitt så fint microhus/leiligheter som var fylt til randen av det vi liker.
Om vi bare hadde vært studenter eller single og bodde i liten leilighet.

Men neida vi har hus og flere har til og med hytte.

Uansett vi koooooser oss.
Tone ser alltid på lamper og stuebord. Line har lapp og er nå i systematisering og kjøper bokser til å kunne rydde og ha under sengen ( på hytta)
Jeg er vel egentlig alt etende, ser på alt og suger inn ideer
Det er så mye fint, flotte kombinasjoner, jeg DIGGER Ikea, har alltid gjort det.
Liker alt ved den, og jeg er sikker på at jeg kunne være den beste ambassadør for ikea (

hele huset mitt bærer preg av ikea) og jeg ser at døtrene mine er godt  hjernevasket.

Men i hvert fall en slik tur er godt for kropp og sjel.
Og denne gang så ble ikke lommeboka tom for noen av oss.

Vi innser at vi har ikke det samme behovet, men det kommer vi ALDRI til å si høyt.





Tones stor investering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar