Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 12. juli 2017

Ferieisten - Dag 3

JA sola skinte i dag, og jeg var optimistisk.
Gikk ut på terrassen med te koppen! Blåste bort og bikkjekaldt.
Bare å kle på seg og gå ut igjen!!!!!!

Etter den morgenfriske nytelsen, tredde jeg på meg joggeskoene og gikk en morgentur.
Først tenkte jeg tur langs vannet, men med de vindkastene tar vi innenlands isteden.

Deilig tur, hørte på klassisk musikk mens jeg gikk, begynte på en lydbok, men ville ha noe rolig i ene øret og fuglesang i andre. Funket som bare det.

Jeg går langs jorder og jeg passerte en jordbæråker. Ved første øyekast ser det ut som en åker, men der krydde det altså av mennesker sittende på huk og som plukket jordbær. Spesielt!

 Ser du de- mange mennesker
 Lyset vil igjennom
Dette gir meg energi - glade skyer og grønt på grønt

Nå er det lunsj med FloridaDamene i Drøbak, gleder meg.

Glad Onsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar