Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 7. juli 2017

Juhu 4 ukers ferie

Yes i dag har jeg startet ferien.
Gikk ut av jobben kl. 14.00 reiste rett til helsestudio, tok en 45 min økt og var fornøyd med meg selv.
Dro hjem, og tenkte bare å hive seg over gressklipperen, før det begynner å regne.
check
check

Så var det grillmiddag, og litt rydding før en datt ned på sofaen.

FERIE

4 ubrukte herlige uker.
Jeg skal ha 2 uker alene og 2 uker med musikermannen.
Vi var jo på reise i Mai Gran Canaria, så nå er det hjemme ferie.
Og vi skal klare å finne på ting.
No problem




Jeg opplever at ferien er å endre daglig tralt, men allikevel ta seg både tid til en pust i bakken, refleksjonstid. Være flink å bevege seg, sykle, gå eller svømme. Sitte på svalberget og se på solnedgangen. ALT dette skal jeg gjøre .... det finnes ikke dårlig vær !!

Glad sommer rett og slett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar