Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 31. juli 2017

Rampe Maleri

Igår søndag, hadde jeg en utrolig flott dag i atelieet.
Jeg storkoste meg, noen dager så bare stemmer det.

Jeg er tom for lerret og hva gjør jeg da, jo går i haugen på malerier jeg malte i 2012 og maler over.
Det er egentlig befriende å male over ting som ikke er solgt, som ikke betyr noe, og det er egentlig bare helt riktig også.

Men i hvert fall musikermannen føk avgårde på en trimsykkeltur, og jeg gikk i atelie med deilig musikk og gode farger.
Noen ganger blir atelie litt trangt, og da går jeg ut på gresset og slår om meg, det gjorde jeg i går.
Dermed lagde jeg de deiligste malerier.

Men så når alt blir så perfekt og fin fargekulør, da må jeg bare slå ut håret og rampen kommer.

Første rampebilde:





Deilige farger, blir så godt humør av de!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar