Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 11. juli 2017

Ferie.....

Dag 2 og kroppen har begynt å skjønne at nå er det ferie.
I dag var jeg sliten når jeg stod opp!

Jeg kan jo ikke sove 8 timer, da er jeg ødelagt i kroppen. Jeg pleier å sover 5-6 timer, vet det er liten men det passer min skrott.
Så i dag var jeg både stiv og støl når jeg stod opp.

MEN det stopper ikke meg, JA viktig å lytte til kroppen, og JA viktig å ta en time out, og det gjør jeg.
Det er bare at jeg får energi når jeg begynner å rydde, vaske og systematisere, da blir jeg lykkelig.
Orden og system!!

Så skal vise ett lite utsnitt av mine gode dager ( været gidder jeg ikke skrive om, finnes ikke dårlig vær)

 Slik ser en "hjemmeferieist ut "
 Bare muligheter i atelie
 Stille stund på morgenen ( tatt bort pleddet, er sommer jo )
 Mitt mantra på bildet !
Husmoremne - kjøttkaker, ertepure og hjemmelaget potetstappe ( imponerte musikermannen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar