Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 27. juli 2017

Ferie og bøker

Nå er det slik at jeg bytter litt på.
Lydbok og lese bok.
Trives best med å lese bok, det å gå i boken, bare sitte der og lese selv.

Men lydbok er ett godt alternativt.
Syrran synes lydbøker er det beste, da gjør hun alt mulig samtidig, men jeg vil ha den roen.
Det å bla side og side, se at du leser 3-4-500 sider, god følelse.

Men vi er forskjellige:

Jeg digger i hvert fall å lese

 Lydbok - fornøyelig
Vel verdt å lese/høre på!
 Denne hadde jeg en tendens til å legge fra meg, men når jeg først kom i gang var den helt grei
 Denne leser jeg nå!
Denne var veldig hyggelig - terningskast 4, en skikkelig feelgood bok.
Mye er soleklart, men den var godt skrevet

Er på min 10 bok nå i sommer.
Har enda ett par som ligger og venter på meg.

Det er det beste, at bøkene er der, bare å finne tiden.

Glad Bok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar