Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 29. september 2016

Vise retning

Er det ikke det vi alle ønsker.
At "noen" viser retning, slik at vi slipper å stake den ut selv!

Så behagelig.....

Vel, jeg har bestemt meg, jeg må stake ut min egen retning.
Kan ikke sitte og vente på at andre skal gjøre det.

Jammen tok det tid, men jeg har skjønt det!

Og jeg vet hvor jeg vil.

Ja jeg har vært forvirret, hvem blir ikke det fra tid til tid.
Og ja jeg kan ombestemme meg, heldigvis, ingenting er hogd inn i stein.

Men jeg vet hvor jeg ønsker å gå, hvem jeg ønsker å gå denne retningen med, og hva jeg skal fylle den med!
Rene kinderegget, og jammen til meg, hvor spennende det skal bli.

Ingen sitter med fasiten, ingen vet hvilke hinder vi møter på veien, men det er så mye lettere å ha retningen.

Dagens halleluja kjenner jeg.

Vil jeg fortelle den her og høyt!!!
Nei, den er min og den er med flere jeg ønsker å ha med meg, så den blir hos meg/vi/ham/oss.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar