Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 22. september 2016

Døgnet

Jadda, i natt har jeg døgnet.
Lenge siden og du av meg så kjedelig.

Jeg har tatt en operasjon, og da har jeg fått beskjed at jeg må ligge høyt med hodet. Det vil si, at jeg som er magesover, så blir det helt umulig. Jeg må sove  på ryggen. Det går jo ikke, da kommer ikke søvnen, og du blir jeg liggende å se i taket.
Jeg har digitalklokke i taket, og da og se at de tallene ikke flytter på seg, er ikke kult altså.
Men jeg klarte å ligge helt stille.
Tenkte jeg må tenke gode tanker, og holde meg i ro.
Jeg begynte å planlegge mer hage, jeg planla søm av gardiner, det er tøft, ligge og tenke ut hvordan en skal sy 4 panelgardiner, en liftgardin, puter og duker. Jeg vet akkurat hvordan jeg skal ha de.
Så mamma nå må du bli ferdig med symaskinen min!

Fikk tid til å legge mange gode planer, så jeg bare gleder meg.
Håper at jeg klarer å venne meg til å sove på ryggen, jeg må jo bli trøtt og besvime sovne, håper jeg.

Spratt opp kl. 06.00 når Lp står opp og fortalte han alle nye hageplaner.
Vel, kl 6 er ikke rette tiden for ham, for da er han i dvale, men han satt der, så lite.
Det er egentlig ett tegn på at det ikke går inn.
Men jeg fortalte om ny bod, om uteplassen med bål.
Ja, se for deg uttrykket hans mmmm.

Glad torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar