Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 22. september 2016

Skrive kreativitet

For mange år siden, fra gymnastiden, har jeg skriblet. Jeg har bøker på bøker med dikt tanker, små fortellinger. Noen kan jeg smile av nå, men noen er virkelig dype og jeg skjønner diktene den dag Idag.
Hvor jeg var, hva jeg tenkte.

Vel i sommer har jeg begynt å skrible igjen, og jeg får god energi når jeg gjør det.

Her er noen eksempler: 

Tenke gode tanker
Tenke på ett godt liv
Og du får, ikke tvil
Langt inn i sjelen ! 




Tro, Tro og Tro
Sannhet,sannhet og sannhet
Liv, liv og atter liv.
Det må jo bety noe!




Jadda, neida, jodda
Klart det!
Kanskje da
Sikkert
Jaha, kanskje, jadda, jadda ! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar