Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 2. september 2016

SilverBlue Hair !

Jadda, er det mulig.

Etter sommeren og sol, så har jeg fått så utrolig hvitt hår.

I går var jeg hos frisørdamen, og vi skulle dempe det platinahvite håret.

HELT utrolig jeg endte altså opp med SilverBlue Hair.....

Når jeg ser meg selv i speilet så får jeg sjokk. Blått hår det står vel ikke på noens ønskeliste, eller.

Jeg skal gå slik i 6 uker, før jeg gjør noe mer med det, vet søren ikke om jeg kommer til å klare det altså.
Ikke se seg selv i speilet på 5-6 uker, sikkert deilig det.

Det var en på jobben, som så lenge på meg, hva har du gjort!
Ingenting sa jeg, joda det er noe forskjellig med deg nå.

Tja svarte jeg , ikke noe spesielt. Jeg var og klippet meg i går.
Der har vi det svarer de, du har klippet deg og mørknet det. Stemmer sier jeg like blid, men med ett litt anstrengt smil. Hva gjør jeg nå.
Skjerf, turba eller hatt.
Vi får se da vet du

Hilsen SilverBlue Dama




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar