Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 9. september 2016

Gråstein i munnen

Jadda i dag var det freddan, og jeg hadde tannlege time kl. 08.00.

Jeg liker tannlegen, for jeg liker følelsen av å få sjekket at alt er oki.
Pusset og så er de strålende hvite.

Vel, jeg satt meg i stolen, og jeg har så mye tannsten at det høres ut som han hogger i munnen min.
Det skrapes og renses, og spyles og blåses.
50 min med rens av gråstein, det er Heavy altså.
Og når du er ferdig er det om hele munnen er i opprør, den liksom har vært igjennom sin egen maraton, og hele dagen, dunker det i munnen.

Men så etter hvert slipper det, og Wham så er det flotte hvite tenner som skinner mot meg i speilet.

Vel verdt det, men gråstein i munnen, ikke stolt av det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar