Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 29. september 2016

Vakker høstdag

Denne september må jo slå alle rekorder på det å være så flott, varmt, nydelig vær.

Det har vært så fint.
Ja så fikk litt stormkast og regn, men det skal vel bare mangle.

Fargene kommer sakte men sikkert rødere, gulere og vakrere.
Jeg elsker disse fargene, nyansene. Det å se hvordan omgivelsene forbereder seg på vinter.
Vi ser fuglene stikker avgårde, de skjønner at nå kommer kaldværet her, nå må vi dra avgårde.

Det er så vakkert, deilige kontraster liker det.

Og det inspirerer, jeg maler mer nå, for jeg blir så rolig at alle de flotte fargene ute.

Tur i går i Nesparken, Moss. Vakkert.

Satt i solsteiken og hørte på lydboka, og syntes jeg var den heldigste i verden faktisk.
Små gode gleder.


Vannsjø- Moss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar