Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 3. august 2018

28 dager med sommerferie er over

På tide å ta en liten oppsummering av årets ferie. For en ferie.

Det hele begynte med 14 dager på malekurs i Danmark.
Det er 14 intense dager, med mye som skjer, og når en kommer hjem, så detter en vel litt sammen.
I hvert fall gjorde jeg det.
Heldigvis hadde vi ikke mye planer, og det passet kroppen helt greit.

Så var det månefestival helg, det er også en intens helg med mye mennesker og mye som skjer.
Musikk 24/7, og når mandagen kom så var det deilig å bruke tiden på sol og strand.

Og det har vi gjort den siste uken.
Vi har solet, vi har vært på strand, vi har vært i vind og i overskyet, men det har vært deilig.
Jeg har lest mange bøker, jeg har gått inn i bokverden og kost meg med det!

Og i dag er det første dagen jeg er alene.
Jeg kjenner at jeg får puste og at jeg trengte det.
Alle trenger litt "hule" tid for seg selv, den fikk jeg i kveld.
Nå skal jeg spenne på meg joggeskoene, og ta min skogstur og snakke med trærne.
Det er også medisin for hodet!

Glad sommer rett og slett



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar