Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 28. august 2018

Bøker til glede - terningkast 6+

For en helg.
Freddan gikk til en utrolig spennende bok som jeg kan anbefale

Det store Sviket av B.A Paris - Gyldendal
Jeg har akkurat lest en bok og den het Bak lukkede dører, også veldig veldig bra.

Jeg gikk inn med åpent sinn, og ble fengslet fra første stunden.
Likte karakterene, omgivelsene og i hvert fall hvilken vending boken tok.
Jeg gjettet på veien, synes jeg så noen løsninger som bare ikke stemte.
Men så falt brikkene på plass, og da falt de skikkelig på plass.
Jeg likte denne, utrolig bra, utrolig overraskende så dette var en terningkast 6


Neste bok som jeg begynte på var lørdag kl. 09.00, sola skinte ute og jeg var huket fra side 20.
Lørdagen bestod stort sett av å lese i sola. Når jeg ble spurt om middag etc og tv det ble lissom bare støy, boken grep meg så til de grader.

Den er så godt skrevet dene boken herre min. For noen forfattere!

Kaninjegeren av Kepler - CappelenDamm
Jeg ble altså fanget inn i dette nettet, og jeg likte ALT jeg leste, den er så god bygget opp.
Den er ryddig samtidig som den drar inn stadig nye punkter.
Jeg likte karakterene, jeg likte hvilken turn den tok.
Jeg likte drapsmannen, høres rart ut men en fikk litt sympati for denne personen.
Han var på en måte en menneske han også og ikke monster.
Og ikke minst utseende hans, jeg så han for meg, når han var i gang.
Dette var så god bok at jeg klarte virkelig ikke å legge den fra meg.
Nesten 600 sider gikk unna.
Terningkast 6+, hadde jeg kunne hadde jeg gikk en 10+ om det hadde vært høyest.
Utrolig bra, anbefales på det sterkeste.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar